Termenii și condițiile partener afiliat

Termenii și condițiile generale ale programului partener de marketing (afiliat).

 

  1. Prevederi generale, obiecte ale contractului

Datele operatorului Magazinului Web la freddystore.ro (în continuare: Magazin Web):

Nume companie: Star spol. s.r.o. Košice

Sediul social: 04001 Košice, Južná trieda 66

Număr fiscal: SK2020489669

Număr de înregistrare a companiei: 31715532

Telefon: +40741085175

E-mail: info@freddystore.ro

și

O companie care aplică pentru programul Partner Marketing, completând formularul de înregistrare Partner Marketing pe freddystore.ro și acceptând astfel acești termeni și condiții, un comerciant unic sau o persoană fizică cu un cont valid (denumită în continuare: Partener de marketing),

colectiv „Părți”.

 

  1. Condiții de participare la Programul de Marketing:
  • Partenerul de marketing poate fi un cetățean român care a împlinit vârsta de 18 ani și este o persoană fizică, sau o companie sau altă organizație înregistrată în România,
  • Înregistrarea poate fi inițiată numai de oameni, conturile de parteneri de marketing create de roboți, „boți” sau metode automate nu sunt permise și sunt invalide,
  • Pentru a vă înregistra, trebuie să furnizați numele dvs. complet (în cazul unei companii sau organizații, numele companiei), adresa de e-mail valabilă și numărul de telefon mobil, adresa de domiciliu (în cazul unei companii, adresa înregistrată a companie), numărul de cont bancar la care se poate plăti comisionul.
  • O persoană sau o companie poate crea și menține un singur cont de partener de marketing.

 

  1. Acceptarea termenilor si condițiilor generale

Acceptarea acestor Termeni și condiții de marketing pentru parteneri de către Partenerul de marketing este o condiție prealabilă pentru a se alătura programului. Acceptarea termenilor și condițiilor este considerată în cazul în care Partenerul de Marketing se înregistrează folosind formularul electronic de pe freddystore.ro și, prin urmare, declară că a citit și a înțeles prevederile acestui contract, pe care își asumă responsabilitatea pentru respectare și implementare . Contractul nu este un contract scris, nu sunt depuse de Furnizorul de Servicii, deci nu poate fi accesat sau vizualizat ulterior.

 

3.1 Scopul cooperării părților

Scopul cooperării dintre Părți este creșterea numărului de vizitatori ai Magazinului Web și, în cele din urmă, creșterea cifrei de afaceri și a vânzărilor Magazinului Web prin faptul că Partenerul de Marketing să partajeze adresa de Internet a Magazinului Web cu un public interesat. în subiect și direcționând vizitatori suplimentari acolo.

Pentru a identifica vizitatorii și comenzile datorate Partenerului de marketing, Partenerul de marketing va primi un identificator unic de pe site-ul Web Magazinului, care va fi inclus și în adresa web (URL) a conținutului care urmează să fie distribuit. La deschiderea paginilor de Internet la care se ajunge cu ajutorul unor astfel de link-uri, Magazinul Web stochează așa-numitele salvări un pachet de date cookie (cu excepția cazului în care utilizatorul afectat a interzis în mod expres acest lucru în setările browserului său) și identifică utilizatorul intermediar pe baza cookie-ului în timpul navigării. pagini suplimentare.

 

  1. Crearea și domeniul de aplicare a contractului între părți

Procedura de aplicare începe cu partenerul de marketing care completează și trimite formularul electronic de cerere în magazinul web. Acest lucru nu înseamnă automat să devii partener de marketing, ci doar acceptând cererea.

Magazinul online nu are nicio modalitate de a verifica pe deplin autenticitatea datelor furnizate de Partenerul de marketing sau de a verifica pe deplin datele furnizate de Partenerul de marketing în legătură cu site-urile web și/sau comunitățile de internet deținute și/sau operate de către solicitant, cu toate acestea, Partenerul de Marketing poartă întreaga responsabilitate legală pentru toate în ceea ce privește autenticitatea datelor furnizate de acesta, precum și activitățile sale legate de executarea acestui contract.

Magazinul web își rezervă dreptul de a respinge înregistrarea unui partener de marketing fără motiv sau de a anula ulterior o înregistrare deja aprobată, cu efect imediat. Cu excepția cazurilor de încălcare a contractului de către Partenerul de Marketing, în cazul rezilierii contractului de Partener de Marketing și al înregistrării, Magazinul Web va plăti comisionul pentru comenzile mediate până atunci.

Domeniul de aplicare al acestui contract începe cu acceptarea aplicației Partener de marketing de către Magazin web și este valabil pe o perioadă nedeterminată de timp, adică până când una dintre părți îl reziliază sau până în alt mod, de ex. odată cu încetarea societății Părților - nu încetează. Oricare dintre părți poate rezilia prezentul contract în orice moment, cu sau fără motiv, prin trimiterea unui e-mail către cealaltă parte. (Adresa electronică a Magazinului web este info@freddystore.ro, iar adresa de e-mail a Partenerului de marketing este adresa de e-mail furnizată în timpul înregistrării.) Partenerul de marketing nu are dreptul la un comision pentru comenzile finalizate după rezilierea contractului .

De asemenea, contractul poate fi reziliat de către părți cu efect imediat în cazul unei încălcări de către cealaltă parte.

 

 

  1. Drepturile și obligațiile părților

5.1. Partenerii de marketing ai Magazinului web au acces la o interfață de administrare a Partenerului de marketing pe site-ul web al Magazinului web, unde își pot vizualiza propriile date, comenzile plasate folosind ID-ul partenerului și starea acestora, comisioanele în așteptare și aprobate și statistici privind click-urile pe partener. legătură. Partenerul de marketing își poate actualiza datele de înregistrare dacă este necesar, inclusiv numărul contului bancar către care sunt transferate comisioanele. ID-ul de autentificare aparține persoanei care a finalizat înregistrarea, partajarea acestuia cu alte persoane și utilizarea lui de către mai multe persoane nu este permisă.

5.2 Partenerul de marketing este singurul responsabil pentru conținutul și întreținerea site-ului său web, precum și pentru conținutul partajat pe rețelele sociale sau în grupuri, cu toate acestea, Magazinul web poate monitoriza conținutul și link-urile partajate, poate face cereri de corectare în caz de erori și indica modificările considerate necesare pentru eficacitate. Magazinul web are, de asemenea, dreptul de a verifica dacă Partenerul de marketing respectă prevederile prezentului contract și dacă link-urile partenerilor funcționează corect.

5.3 Partenerul de marketing este singurul responsabil pentru a se asigura că link-urile sau conținutul pe care le distribuie respectă cerințele legale și reglementările platformelor de partajare (în special site-uri de social media sau forumuri operate de terți, bloguri etc.). În cazul site-urilor web sau serviciilor autonome, Partenerul de marketing este responsabil pentru funcționarea legală a acestora. Partenerul de marketing este singurul responsabil pentru orice încălcare a acestora, magazinul web exclude orice răspundere aferentă.

5.4 Metode de marketing recomandate : Partenerul de marketing trebuie să împărtășească link-uri/referințe care să conțină ID-ul său unic de partener, pe baza căruia sistemul Magazinului web îl poate identifica ca recomandator de partener de marketing. Puteți crea un link de recomandare către oricare dintre paginile noastre, fie către pagina produsului, fie către pagina principală a magazinului online. Puteți crea o legătură cu ID-ul partenerului pe interfața de administrare a partenerului.

  1. b) Partenerul de marketing poate partaja link-uri text, bannere, imagini sau alte elemente grafice create de Magazin web sau propriul său, articole de blog publicate în Magazin web sau pe paginile sociale ale Magazinului web și alt conținut similar (de exemplu, descrierea produsului).
  2. c) Partenerul de marketing poate include link-uri cu identificatorul său unic pe site-ul său web, e-mail, subsolul e-mailului, pagina de socializare, site-ul sau grupul de social media în comentariile sau postările sale.

Partenerul de marketing recunoaște că identificarea și urmărirea de către Magazin web necesită ca identificatorul unic să fie inclus în toate link-urile publicate.

5.5 Limitări, restricții și instrumente și metode de marketing interzise în mod expres

a.) Fiecare partener de marketing poate face publicitate propriei pagini web și/sau site-ului web al comunității sale online după cum îi place, cu toate acestea, orice promovare sau conținut care menționează numele Magazinului web sau al unui produs poate fi evaluată de publicul larg ca o acţiune comună. Dacă Partenerul de marketing nu distribuie o postare de blog sau conținut care a fost pregătit de Magazin web în scopul partajării pe interfața de administrare a Partenerului de marketing menționată la punctul 4.1 sau care se află deja pe site-ul web, blogul sau pagina de socializare a Magazinului web, acesta se recomandă să-l trimiteți către Magazinul web pentru o opinie preliminară (la info@freddystore.ro) conținutul sau promovarea plănuită să fie distribuită.

b.) Anumite metode de publicitate și distribuire sunt interzise nu numai în opinia noastră, ci și conform legilor aplicabile. Acesta este, mai presus de toate, spam, trimiterea de scrisori nesolicitate. Acesta este un instrument strict interzis al Programului de parteneri de marketing. Metoda de publicitate la newsletter permisă: dacă destinatarii săi (de exemplu foști clienți, abonați regulat la newsletter, care au opțiunea de a se dezabona de la newsletter în orice moment). Respectarea regulilor de gestionare a datelor aferente newsletter-ului este în întregime responsabilitatea partenerul de marketing.

c.) Recomandarea de link-uri sau publicitate pe suprafețe necomerciale (de exemplu, forumuri, site-uri de rețele sociale, grupuri sociale) etc. se poate face numai conform regulilor forumului sau site-ului respectiv.

d.) Reclamele care acoperă sau falsifică numele, identitatea, numele de domeniu, adresa IP sau alte informații de identificare ale Partenerului de marketing sunt de asemenea interzise. În general: de fiecare dată Partenerul de Marketing trebuie să acționeze în așa fel încât să fie evident că se reprezintă (și/sau propriul site, companie) ca entitate independentă de Website.

e.) Partenerul de marketing trebuie să se identifice ca partener de marketing al Magazinului web în cazul unei întrebări a unei terțe părți în această direcție.

f.) În niciun caz Partenerul de marketing nu poate acționa în numele Magazinului online, sau să facă referire la acesta sau să creeze impresia că reprezintă Magazinul online în alt mod decât cooperarea stipulată în Acordul pentru Partenerul de Marketing.

g.) Dacă Partenerul de marketing licita pentru astfel de cuvinte cheie într-o campanie PPC, cu sau fără alte cuvinte cheie, atunci Partenerul de marketing trebuie să direcționeze traficul vizitatorilor din aceste campanii către propriul site web sau rețele sociale, și nu direct către magazinul web.

h.) Deoarece prețurile Magazinului Online se pot modifica din când în când (printre altele din cauza modificării prețurilor de achiziție, a cursurilor de schimb sau a altor costuri, din motive promoționale sau din cauza deciziilor de politică de afaceri ale Magazinului Web), vă recomandăm ca Site-ul web propriu sau autonom al Partenerului de Marketing (blog, pagină de socializare etc.) evită indicarea prețurilor, astfel încât Părțile să evite reclamațiile utilizatorilor cauzate de modificările prețurilor. Din motive de claritate, Părțile declară că dezvoltarea gamei de produse și prețurile sunt drepturi și obligații independente ale Magazinului web, iar Partenerii de marketing nu vor primi notificare prealabilă cu privire la modificările gamei sau prețurilor din Magazinul web.

5.6 Partenerul de marketing se angajează să încheie un acord sau un serviciu cu un scop sau o natură similară cu privire la serviciile/site-urile web care sunt considerate a fi concurenți în ceea ce privește serviciile/site-urile web ale Magazinului web în cauză cu cooperarea definită în prezentul contract, sau servicii numai cu notificarea prealabilă scrisă (e-mail) a Clientului și consimțământul scris al Magazinului Web se îndeplinește dacă este confirmat.

 

  1. Cazuri de încălcare a contractului

Este considerată o încălcare a contractului de către Partenerul de marketing și poate fi reziliată imediat dacă Partenerul de marketing încalcă prevederile clauzei 5 și sub-clauzele acestui contract sau încearcă sau comite fraudă, folosește metode de marketing ilegale, excesiv de agresive sau discutabile. , sau dacă interesele comerciale ale Magazinului web sau utilizează abuziv statutul de Partener de marketing într-un mod care îi dăunează sau pune în pericol reputația. În astfel de cazuri, și Partenerul de Marketing poate refuza să plătească comisionul generat de tranzacțiile în cauză și să rezilieze contractul cu efect imediat.

 

  1. Modificarea contractului

Magazinul web poate modifica aceste GTC la propria discreție, în orice moment, cu efect imediat, și va notifica Partenerii de marketing cu privire la modificare prin e-mail în termen de 24 de ore. (Termenii și condițiile generale valabile în orice moment pot fi găsite în Magazinul web.) Modificările pot afecta de ex. suma comisionului, procedura de plată sau alte detalii ale parteneriatului. În cazul în care orice modificare nu este acceptabilă pentru Partenerul de Marketing, acesta are dreptul să rezilieze contractul de parteneriat și să anuleze înregistrarea Partenerului de Marketing, solicitând contabilizarea imediată a comisioanelor neplătite. Dacă acest lucru nu are loc și continuați să participați activ la programul de parteneriat, îl vom evalua ca un comportament orientativ care vizează acceptarea modificărilor.

 

  1. Rata, decontarea si plata comisionului

8.1 În cazul produselor de vânzare, baza comisionului este redus cu 8 % (net, fără TVA) valabil la momentul achiziționării. Dacă categoria cumpărătorului, un cod de cupon, sau orice altceva îi dă dreptul la reducere, atunci și prețul redus (net, fără TVA) stă la baza comisionului. Taxele de expediere și ambalare, ramburs la livrare sau alte costuri administrative nu sunt incluse în baza de comision.

8.2 Partenerul de marketing nu are dreptul la alte comisioane în plus față de comisionul specificat în 8.1 și nici la orice costuri suplimentare.

8.3 Partenerul de marketing nu are dreptul la un comision pentru propriile sale achiziții din Magazinul web.

8.4 Partenerul de marketing acceptă că, dacă codul unic de identificare al Partenerului de marketing nu este inclus într-un link partajat de Partenerul de marketing sau dacă este eliminat de către intermediar înainte de prima deschidere a site-ului web, atunci Magazinul web nu poate conecta vizita partenerului de marketing, deci o posibilă comandă de creditare a sumei comisionului partenerului de marketing. În general, Partenerul de Marketing are dreptul la un comision numai pentru acele comenzi pe care sistemul Magazinului Web le-a putut identifica din punct de vedere tehnic datorită utilizării corecte a identificatorului unic și care apar în sistemul de administrare al Partenerului de Marketing al Magazinului Web ca tranzacție mediată de către Partener de marketing. Magazinul web acceptă astfel de tranzacții doar ca bază de comisioane, excluzând calculele bazei de comisioane bazate pe date din alte registre sau sisteme.

8.5 Magazinul web plătește comisioanele care au devenit curente prin transferul lor în contul bancar specificat în profilul Partener de marketing. Transferul va avea loc dupa primirea facturii emise corespunzator pentru comision sub titlul „comision de achizitie afaceri”, in termen de 10 zile bancare . În caz de întârziere a plății de către Magazinul Web, prevederile aferente Codului Civil vor guverna. Partenerul de marketing devine îndreptățit să trimită o factură dacă suma cumulativă a comisiilor neplătite atinge un minim de 400 RON net. Destinatarul facturii: Freddy România, Star spol. s.r.o. Košice, 04001 Košice, Južná trieda 66, număr fiscal: 31715532, SK2020489669. (Așteptările noastre în ceea ce privește partenerii noștri de marketing este, prin urmare, că aceștia pot răspunde și că domeniul lor de activitate include și activități care permit facturarea legală a comisionului (de exemplu, comision de brokeraj/agent, 7320 Market Research)).

8.6 La încheierea contractului, sau dacă suma rămâne sub valoarea minimă de plată specificată timp de 3 luni, comisionul acumulat până atunci poate fi facturat indiferent de limita sumei.

8.7. Magazinul web nu deduce taxe din comisionul plătit, plata acestora fiind sarcina și responsabilitatea Partenerului de Marketing.

 

  1. Limitarea răspunderii sau excluderea

9.1 Nu ne asumăm obligații sau garanții explicite sau implicite în legătură cu site-ul Webshop, site-ul nostru de socializare inclus în contract, sau produsele și serviciile disponibile prin intermediul acestuia, cu privire la conformitatea acestora cu orice scop documentat sau nedocumentat. De asemenea, nu garantăm că site-ul nostru web sau paginile noastre de rețele sociale sunt disponibile continuu sau că sunt fără erori. Magazinul web nu poate fi făcut responsabil pentru întreruperile serviciului sau eventualele erori, nici pentru consecințele tuturor acestora, chiar dacă apar.

9.2 Răspunderea cumulată, bănească a Magazinului Web nu este exclusă în acest contract sau chiar în cazurile neexcludebile, ea se extinde până la maximum din valoarea totală a comisioanelor plătite partenerului relevant în cadrul acestui contract.

 

  1. Confidențialitate

Toate informațiile confidențiale - fie că este vorba de informații comerciale, tehnice, financiare sau legate de clienți - care devin cunoscute de cealaltă parte în perioada de aplicare a contractului, rămân proprietatea proprietarului său inițial. Părțile nu vor dezvălui nicio informație confidențială pe care au ajuns să le cunoască sau nu vor fi comunicate unor terți fără acordul prealabil scris al proprietarului informațiilor. Partenerul de marketing este responsabil fără limitare pentru încălcarea regulilor de confidențialitate.

 

  1. Dispoziții diverse

Partea care inițiază înregistrarea partenerului de marketing acceptă că este o entitate independentă ca parte contractantă și că acest contract nu creează niciun alt parteneriat, joint venture, franciză, agenție sau reprezentant comercial sau raport juridic de angajat. Partenerul de marketing înțelege și recunoaște că nu poate reprezenta Magazinul web în nicio altă problemă și nu poate face sau accepta oferte în numele său.

Acest acord înlocuiește toate acordurile, promisiunile sau alte comunicări anterioare orale sau scrise între părți. Dacă orice parte a contractului se dovedește a fi invalidă sau inaplicabilă, atunci această parte trebuie modificată cât mai puțin posibil, astfel încât noul său conținut să reflecte intenția inițială a părților. Dacă acest lucru nu este posibil, partea afectată va fi considerată nulă. Valabilitatea restului de contract nu este afectată de o astfel de modificare.

Prin acceptarea contractului, Partenerul de Marketing declară că are toate drepturile și abilitățile necesare pentru a-l încheia și executa și că nu are nevoie de aprobarea sau acordul unei terțe părți. Contractul este valabil chiar si fara semnatură.

 

19.02.2024